Auteur: Isabella Mossel

Avatar foto

Sinds ik jong ben bemoeide ik me al met gesprekken van volwassenen en stelde ik (te) veel de ‘waarom’-vraag. Toen ik van HAVO naar VWO ging moest ik een extra vak kiezen, ik dacht Bedrijfseconomie zal wel goed zijn. Nou, dat lag me totaal niet. Zomaar formules overnemen en als ik dan vroeg waarom het maal 0,3 vermenigvuldigd moest worden kreeg ik het antwoord: “Dat is gewoon zo.” Vervolgens toch maar geswitcht naar Filosofie, en wat was dat een perfecte keuze! Zo’n goede keuze dat ik het ben gaan studeren. Er ging een wereld voor me open, en ik kan me niks anders beters bedenken.